Foto: Kasper Laurvig
|
Forestil dig, at du står til en koncert med et, for dig, ukendt band. Du er blevet grebet af musikken, og vil meget gerne høre mere til de 5 knægte, der fyrer den af på scenen. Grib dybt i lommen og hiv din mobiltelefon frem. Hvis du er kunde hos TDC, vil det være muligt, med en enkelt sms, at downloade flere numre med dit nye yndlingsband.
”Vi vil, via sms og der, der hedder mobile tags, gøre det muligt for publikum at få den musik, der spilles lige nu og her ned på deres mobiltelefon,” fortæller Mikael Jensen, der er marketings direktør i TDC.
SPOT Festivals hoved sponsor TDC sætter i år fokus på kunsterne på SPOT igennem deres nye musik portal PLAY.
”Vi har et område på vores site, hvor vi har fokus på SPOT kunstnerne,” siger Mikael Jensen.
Her kan TDC kunder gratis downloade musik med dette års SPOT navne.
”Det, at få PLAY indarbejdet i festivalen, er en rigtig god måde, at få integreret musikken og vores forretning på,” siger Mikael Jensen.